מה למדנו מהצוותים המצטיינים בתחום משאבי האנוש?

צוותים מצטיינים בתחום משאבי האנוש מאופיינים בשירות יוזם (לעומת תגובתי), הבא לידי ביטוי באיתור בקשות נפוצות ומיסודן לכדי שגרות, נהלים ופרקטיקות. הצוותים משתדלים למצוא פתרונות יצירתיים במקום לשלול בקשות באופן קטגורי, ומקפידים כי תשובות שליליות ילוו בהכרח בהסבר מנומק היטב.
מרבית המנהלים בתחום ממליצים
להשקיע בעובדים – הן מבחינה מקצועית באמצעות בניית מסלול קידום והן מבחינה אישית על-ידי השקעה בפעילויות רווחה ומתן חיזוקים חיוביים בפורומים מורחבים. 

חדשנות

מה הופך שירות למצוין?

איך מנהלים תהליכים אחרת?