חדשנות

מה למדנו מהצוותים המצטיינים בתחום הייעוץ המשפטי?

צוותים מצטיינים בתחום הייעוץ המשפטי מקפידים על למידה מתמדת של התחום המשפטי והכרת תחומי העיסוק במשרד, כדי לספק ערך מבוסס ורב יותר ללקוחותיהם. בנוסף, הצוותים מאופיינים בהעברת הכשרות ללקוחות פנים-ארגוניים וחוץ-ארגוניים, במטרה לייעל את ממשקי העבודה מול הלשכה המשפטית.
מרבית המנהלים בתחום ממליצים
להשתלב בתהליכים הדורשים הענקת ייעוץ משפטי מוקדם ככל הניתן, על מנת לאפשר את התאמת השירות לצרכי הלקוחות ולמנוע בעיות אפשריות מבעוד מועד. כמו כן, הם סבורים כי חשוב לעודד עצמאות ואחריות אישית בקרב חברי הצוות, משום שזו מייעלת את תהליכי מתן השירות ללקוחות והתקשורת עמם.

מה הופך שירות למצוין?

איך מנהלים תהליכים אחרת?